یورگن کلوپ: لیورپول مدیر ورزشی جدید جذب خواهد کرد؛ مویس باید بماند!


یورگن کلوپ از تغییرات در باشگاه لیورپول می گوید. 

– BBC | لیورپول در جریان دیداری از هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس، فردا مهمان وست هم خواهد بود. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و در مورد جدال پیش روی تیمش صحبت کرد. 

فیرمینو این هفته برنمی گردد و امیدواریم آخر هفته به بازگشت به میادین نزدیک تر باشد. در مورد اوج گیری ژوتا هم باید بگویم اصلا مسئله خاصی در کار نبود. او تنها دوباره توانسته ریتم خودش را به دست بیاورد. دیوگو یک بازیکن خارق العاده و به شدت باهوش به حساب می آید و می تواند در پست های مختلفی بازی کند. مهارت های او برای یک بازیکن تهاجمی واقعا فوق العاده است. ژوتا این فصل با مصدومیت بسیار بدی مواجه شد و همین جلوی درخشش او را گرفت. اگر دیوگو سالم بماند، بازیکن بی نقص و فوق العاده ای است.

کلوپ ادامه داد:  

جدایی دیوید مویس از وست هم؟ زیاد کاری به کار دیگر باشگاه ها ندارم اما در این خصوص باید نظری بدهم. اگر وست هم دیوید مویس را اخراج می کرد، من قدیمی ترین سرمربی لیگ لقب می گرفتم. این لقبی است که می خواهم از آن دوری کنم. مویس باید بماند.

سرمربی لیورپول در نهایت افزود:  

مدیر ورزشی جدید در لیورپول؟ در جریان مذاکرات هستم. از چیزی که به گوش من رسیده، به شما اطمینان می دهم که همه چیز درست پیش می رود. داشتن مدیر ورزشی در تیم بسیار منطقی است. ساختار خوبی در باشگاه وجود دارد و مرد یا زنی که انتخاب خواهد شد، شخص درستی خواهد بود.