پوچتینو: چلسی حالا اعتماد به نفس بالایی دارد؛ مصدومیت انکونکو واقعا بدشانسی بود


نشست خبری مائوریسیو پوچتینو برگزار شد. 

| پس از بسته شدن پروند بازی‌های مقدماتی یورو 2024، فوتبال باشگاهی لیگ برتر انگلیس به حساس‌ترین مقطع خود وارد می‌شود. بازه‌ای که همواره نقش مهمی در جایگاه پایان فصل تیم‌ها دارد. چلسی که اخیرا امیدوارکننده ظاهر شده به سنت جیمز پارک سفر می‌کند تا مقابل تیم ادی هاو قرار بگیرد. نیوکاسل برای این بازی مصدومین متعددی دارد و به نظر می‌رسد الکساندر ایساک و آنتونی گوردون قادر به همراهی کلاغ‌ها نخواهند بود. مائوریسیو پوچتینو در مهم‌ترین صحبت‌های خود گفت:

  • آخرین وضعیت آبی‌ها

مویسس کایسدو به عنوان آخرین بازیکن ملی‌پوش امروز به تمرینات اضافه شد، باید شرایط او را ارزیابی کنیم. بازیکنان ترکیب ابتدایی با نیوکاسل را می‌دانند، نیازی نیست به صورت عمومی در مورد آن صحبت کنم. همه با شرایط خوبی بازگشتند و ترکیبمان را فردا به شما خواهم گفت. 

  • بازگشت وسلی فوفانا به چمن 

بله، دیدن بازگشت او خیلی خوب بود. برای او و ما چنین موضوعی بسیار انگیزه‌بخش است. بازگشت او؟ نمی‌دانم. قطعا سال آینده. 

  • احساس می‌کنید حالا بهترین استفاده را از بازیکنان چلسی می‌برید؟

فکر می‌کنم برای ما مقطع خوبی در پیش است. عاشق کار کردن در کنار یک‌دیگر هستیم و باید در داخل و خارج از زمین با هم وقت بگذرانیم. بازه مهمی برای اصول و ایده‌های ما خواهد بود. در مورد شرایط حاضرمان در جلسه تیم صحبت کردیم و به علت آن پرداختیم. در مقابل آرسنال و لیورپول خوب بازی کردیم اما در دیدار با تیم‌هایی که کیفیت پایین‌تری نسبت به ما داشتند مشکل داشتیم. این موضوع بخشی از پروسه است. ما تیم جوانی هستیم و از چند ماه قبل کار خود را آغاز کرده‌ایم، باید بالغ باشیم. در این مورد صحبت کرده‌ایم، باید صبوری کرد.  

  • پس از چهار گل مقابل منچسترسیتی، رقبا با دید متفاوتی به چلسی نگاه می‌کنند؟

اطلاعی از نگاه آن‌ها ندارم. باید در مورد ایده‌های خود ثبات داشته باشیم، در مسیر مشابه باقی بمانیم، نمی‌توانیم هر روز تغییر ایجاد کنیم. پس از هر مقطعی باید ارزیابی داشته باشیم. مهم‌ترین نکته این است که ما اعتماد به نفس بیشتری برای بازی فردا داریم و باید نشان دهیم که در مسیر متفاوتی هستیم. 

  • کریستوفر انکونکو

هفته گذشته در چند جلسه تمرینی شرکت داشت. همچنان برای تمرینات تاکتیکی و فنی آمادگی کامل را ندارد. انکونکو بازیکن فوق‌العاده‌ای است و فصل گذشته آقای گل بوندسلیگا شد. از دست دادن او برای ابتدای فصل واقعا بدشانسی بود. قدم به قدم بهترین راه را برای بازگشت او پیدا می‌کنیم. انکونکو باید بهترین فرمش را پیدا کرده و سپس برای قرار گرفتن در ترکیب با سایرین به رقابت بپردازد.  

در مورد حضور 90 دقیقه‌ای او خواهیم دید چه می‌شود. جیمز کارش را به خوبی انجام می‌دهد و در سطح بسیار خوبی قرار دارد.  



Source link