گزارش زنده بزرگترین رویداد سالانه کشتی کچ جهان، رسلمنیا40 /اخبار WWE


رسلمنیا، بزرگترین رویداد سالانه کمپانی WWE امسال نیز به رسم سال‌های اخیر در دو شب برگزار خواهد شد. در مهمترین بازی شب اول تگ تیم قهرمان کمربند آندیسپیوتد WWE، رومن رینز و د راک به مصاف تگ تیم قهرمان سنگین وزن جهان WWE، سث رالینز و کودی رودز خواهند رفت.

| رسلمنیا 40 به میزبانی ورزشگاه Lincoln Financial Field فیلادلفیا برگزار می‌شود. لیست بازی‌های شب اول به شرح زیر است.

  • قهرمانی کمربند بین قاره‌ای: گونتر (قهرمان) vs سمی زین
  • قهرمانی کمربند WWE: ریا ریپلی (قهرمان) vs بکی لینچ
  • قهرمانی کمربندهای آندیسپیوتد تگ تیم: جاجمنت دی (قهرمان) vs نیودی vs آسام تروث vs نیوکچ ریپابلیک vs تیوری و والر DIY vs
  • جیمی اوسو vs جی اوسو
  • ری میستریو و آندراده vs دامنیک میستریو و سانتوز اسکوبار
  • جیدکارگیل و بیانکا و نیئومی vs دمیج کنترل
  • د راک و رومن رینز vs کودی رودز و سث رالینز

به رسلمنیا خوش آمدید

تریپل اچ به استیج آمد و ورود به یک زمان و دوره جدید را به هواداران خوش آمد گفت. او گفت که اکنون زمان آن رسیده که دوره جدید WWE آغاز شود.

ریا ریپلی vs بکی لینچ

گزارشگر اعلام کرد که بکی یک هفته گذشته را با سرما خوردگی سپری کرده است. بکی ابتدا ریا را بر زمین انداخت و سپس با دایو او را هدف گرفت. ریا بکی را به بیرون رینگ انداخت، اما بکی بازوی مصدوم ریا را مورد حمله قرار داد. ریا پس از اجرای یک ورتیکال سوپلکس اقدام به پین کردن داشت که ناموفق بود.

بکی همچنان روی بازوی مصدوم ریا کار می‌کرد و با یک آرم درگ او را هدف گرفت. لینج اقدام به اجرای لگ دراپ کرد و ریا را به بیرون رینگ انداخت. بازوی چپ ریا مصدوم شد و به با درد به بازی ادامه می‌دهد.

ریا به دنبال اجرای رپتاید بکی را از ناحیه سر به زمین کوبید اما همچنان بکی تسلیم نشد. دوباره و اینبار پس از اجرای یک فراگ اسپلش ریا اقدام به پین کردن داشت که باز هم ناکام ماند. بکی به ستوه آمده، اما همچنان نهایت تلاش خود را به کار می‌بندد.

ریا ریپلی از گوشه رینگ اقدام به اجرای رپتاید کرد و آن را دوباره با یک رپتاید دیگر همراه ساخت و به این ترتیب توانست بکی را با موفقیت پین کند.

قهرمانی کمربندهای آندیسپیوتد تگ تیم: جاجمنت دی (قهرمان) vs نیودی vs آسام تروث vs نیوکچ ریپابلیک vs تیوری و والر DIY vs

هر 12 مرد در رینگ هستند و ابتدا همه به دمین پریست و فین بلر حمله کردند. والر و تیوری سعی در بالا رفتن از نردبان داشتند، اما از صعود آنها جلوگیری شد. پریست یک نردبان به سمت والر پرت کرد. پریست و بلر با استفاده از سلاح‌های مختلف سایرین را نقش بر زمین کردند. هیچکس در این بازی ایمن نیست. بیت به دنبال احرای airplane spin همه را از رینگ به بیرون انداخت. بیت و دان به لطف دخالت پریست روی هم افتادند. پریست از نردبان بالا رفت اما میز مانع او شد.

آرتروث ار زوی نردبان اقدام به اجرای AA روی بلر کرد و در کمال تعجب سعی در پین کردن او داشت. گارگنو اقدام به اجرای پدیگری کرد و چمپا آن را با پدیگری همراه ساخت. والر و تیوری کمربندهای تگ تیم اسمکدان را برداشتند. دان و بیت والر را از نردبان به پایین پرت کردند و او از درد فریاد کشید. دان انگشتان تیوری را هدف گرفت و او را از جریان بازی خارج کرد. گارگنو به دان حمله کرد و اکنون بیت و چمپا در بالای نردبان هستند.

چمپا از بالای نردبان اقدام به اجرای ار رید کرد. آرتروث به قصد برداشتن کمربندهای راو از نردبان بالا رفتن اما جی دی او را متوقف کرد. کوفی با صندلی ضربه‌ای به بلر زد. دان و بیت همچنان بر زمین افتادند. مکدونا در بالای نردبان گیر افتاده بود و نیودی او را از بالا روی یک میز در بیرون رینگ پرتاب کردند. پریست پس از اجرای یک بیگ بوت، وود را از جریان کار خارج کرد. او سپس کوفی را با ریزور اج روی صندلی پرت کرد و از نردبان بالا رفت.

میز اسیر یک چوک اسلم شد. آرتروث از نردبان بالا رفت و سعی در برداشت کمربندها داشت و در نهایت موفق شد. میز و آرتروث قهرمانان جدید تگ تیم راو شدند.

ری میستریو و آندراده vs دامنیک میستریو و سانتوز اسکوبار

دامنیک و ری آغازگر بازی بودند. پدر و پسر بهترین خود را به نمایش گذاشتند و سپس آندراده برای تنبیه دامنیک به رینگ آمد. ری قصد شلاق زدن دامنیک را داشت که داور مانع شد. دامنیک پس از اینکه ری را نقش بر زمین کرد به آندراده حمله کرد. سانتوز به داخل تگ کرد و بیرون رینگ به ری حمله برد. 

ری و سانتوز با هم درگیر شدند و ری سعی در اجرای سان ست فلیپ داشت، اما آن را به کود رد تغییر داد. اندراده اقدام به اجرای دراگون اسکروز کرد و بسیار سرحال به نظر می‌رسد. ری پس از سان ست مصدوم به نظر می آمد و کمرد خود را در بیرون رینگ گرفته بود. ری به داخل رفت و اقدام به اجرای هاریکارانا کرد و دامنیک را به بیرون رینگ فرستاد. او سپس اقدام به اجرای 619 کرد. آندارده دامنیک را از جربان بازی خارج کرد. ری سعی در اجرای اسپلش داشت اما هامبرتو در بالای طناب مانع او شد. زلینا به دنبال یک مونسالت الکترا را نقش بر زمین کرد. واکین وایلد با یک دایو تماشایی هامبرتو و انجل را نقش بر زمین کرد. دو مرد ماسک پوش از میان تماشاگران به استیج رفتند و به دامنیک در بیرون رینگ حمله کردند. در نهایت میستریو به دنبال اجرای اسپلش موفق به پین کردن حریف شد.

جیمی اوسو vs جی اوسو

زمان شروع فصلی جدید است. جی اوسو با اجرای رپر معروف، لین وین به استیج آمد. بازی سرانجام شروع شد و جی، جیمی را به بیرون رینگ انداخت و سپس یک دایو روی او اجرا کرد. پت مکافی، گزارشگر بازی گفت که اگر ریکیشی فرزندان خود را دوست دارد، اما از تکه پاره شدن خانواده خود ناراحت است. جیجی جی را هل داد و سپس یک سوپر کیک اجرا کرد. این بازی برای جی تا اینجا راحت به پیش نرفته است. جیمی اقدام به اجرای یک سوپرکیک دیگر کرد و دوباره و دوباره ضربات خود را تکرار کرد. جی در شرایطی خوبی نبود.

جی مصدوم به نظر می رسد و داور حال او جویای شد. جی اکنون در حال تنبیه جیمی است. جی و جیمی در آستانه گریه کردن هستند! این یک بازی احساسی است و جی، جیمی را به زانو درآورد.

جی فریب خورد و جیمی به او خیانت کرد. او سپس اقدام به اجرای اسپلش کرد، اما جی تسلیم نشد. جی ناگهان یک اسپیر زد و به دنبال اجرای یک اسپلش موفق شد برادر بزرگتر را پین کند.

گونتر (قهرمان) vs سمی زین

سمی زین قبل از ورود به استیج با پسرش خوش و بش کرد. گیبل به سمی اطلاع داد که امشب در کنار او نخواهد بود، اما سمی به تنهایی از پس آن بر خواهدآمد. سمی و گونتر با هم روبه رو شدند و سمی ضربات چاپ متعددی را به سینه گونتر زد. گونتر ضربه‌ای به سینه سمی زد و همین ضربه سبب شد تعادل سمی بدجور به هم بخورد. سمی جلوی گونتر را گرفت و با 2 سوپلکس او را هدف گرفت و سپس با کلوزلاین نقش بر زمین شد.

گونتر سعی در اجرای اسلپیر داشت، که سمی تسلیم نشد. گونتر یک پاوربامب زد، اما سمی پین نشد. گونتر سپس دو پاوربامب دیگر زد اما سمی باز هم تسلیم نشد. سمی قصد تسلیم شدن ندارد. 

گونتر به همسر سمی توهین کرد و چشمان او از اشک پر شد. گونتر به شدت سمی را تنبیه می‌کند. سمی زین اقدام به اجرای هلووا کیک کرد و سپس آن را با یک سوپلکس همراه ساخت. خدای من! یک برین باستر تماشایی از سمی زین روی گونتر اجرا شد و در ادامه سمی با یک هلووا کیک موفق شد با شکست گونتر به عنوان قهرمان جدید کمربند بین قاره‌ای لقب بگیرد.

 



Source link