یورگن کلوپ: اگر بازیکن بودم، شش هفته دور از میادین می‌ماندم!


| یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در خصوص بازی جنجالی برابر تاتنهام و مصدوم شدنش در پایان آن مسابقه صحبت کرد.

در بازی معوقه هفته 28 لیگ برتر انگلیس، تیم‌های لیورپول و فولام از ساعت 22:30 چهارشنبه شب در استادیوم آنفیلد به مصاف هم خواهند رفت. صحبت‌های یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از این مسابقه را به نقل از لیورپول اکو می‌خوانید. 

  • وضعیت مصدومان:

از من اسکن نگرفته‌اند اما اگر بازیکن بودم، شش هفته دور از میادین می‌ماندم! فیرمینو به تمرینات برگشته اما برای بازی آماده نیست. همین قضیه در مورد نبی کیتا هم صادق است. 

 

  •  ماجراهای دعوا با پل تیرنی: 

کل آن ماجرا نباید اتفاق می‌افتاد. در آن لحظه احساسات و خشم زیادی وجود داشت و به همین علت در پایان بازی آن‌طور خوش‌حالی کردم. اول تاتنهام به آن شکل گل زد و بعدا ما گل زدیم. از این بابت خوش‌حال بودم اما در عین حال عصبانیت هم در من موج می‌زد. نمی‌توانستم به داور چهارم نزدیک شوم و حس کردم عضله‌ام گرفته. سپس پل تیرنی به طرفم آمد و من انتظار کارت قرمز نداشتم. می‌دانم که این کار تیرنی عمدی نبود. آن‌ها گفتند من دروغ گفته‌ام اما این‌طور نبود و من دروغی نگفتم.

  • احتمال محرومیت و تنبیه: 

 احتمالا باید در انتظار تنبیه باشم. داوران فکر می‌کنند آن‌ها را زیر سوال برده‌ام اما در اصل چنین کاری نکرده‌ام. 

  •  بازی با تاتنهام:

 شیوه بازی ما در ابتدای مسابقه با تاتنهام استثنایی بود. برای 15 دقیقه هیچ حمله‌ای نکردند. دوست دارم نکات مثبت را ببینم، نه منفی. نکات منفی ما واضح بود اما باید عملکرد مثبت‌مان را تکرار کنیم.